وب‌سایت راه افتاد

سلام.

متوقف شدنِ چندماهه‌ی پروژه دلیل‌های شخصی داشت. شرمنده. حالا خوشحالیم که دوباره کارها روی غلتک افتاده. وب‌سایت با استفاده از ویکی راه افتاده و تا امروز، ۲۱ فروردین ۸۹، تمام تصویرهای متن‌های شماره‌ی ۱ کتاب جمعه در صفحه‌های خودشان بار شده‌اند. بقیه‌ی شماره‌ها هم به مرور در وب‌سایت بار می‌شوند. از شما دعوت می‌کنیم در تایپ کردنِ مطالب مشارکت کنید. کار با ویکی ساده است. کافی است حساب کاربری ایجاد کنید و مقاله‌ها را ویرایش کنید. پیش از همکاری لطفاً صفحه‌ی راهنما را با دقت بخوانید تا هم با شیوه‌ی کار آشناتر شوید و هم با روشی که آنجا ذکر شده از دوباره‌کاری‌ها پرهیز کنیم.

برای دوستانی که پیش‌تر اعلام کرده بودند آماده‌اند در تایپ مطالب به ما کمک کنند، ظرفِ امروز و فردا دعوت‌نامه می‌فرستیم. لطفاً نظر بدهید، مشارکت کنید، و کمک کنید که پروژه را جلو ببریم.

5 پاسخ to “وب‌سایت راه افتاد”

  1. aMiN Says:

    تبريك

  2. maryam Says:

    salam
    age eshkal nadare parse dar motoono man type mikonam.

    lotfan behem khabar bedid.

    merci

  3. صادق صادقی Says:

    سلام
    این تقصیر شما نیست که من دقیقا متوجه طرز انجام عملیات نشدم! من به هر قسمتی که رفتم ظاهرا کسی داشت روی تایپ آن قسمت کار می‌کرد . خواهش می کنم در صورت امکان برای کمک کردن در تایپ مطالب مرا یاری کنید . و اگر واقعا تمام صفحات در حال تایپ می باشند -که این کمال خوشبختی است- به ن اطلاع دهید.
    شاد باشید

  4. صادق صادقی Says:

    سلام
    من یک متن را تایپ کردم. به نام((مارکسیسم و تاریخ ادبیات)).
    لطفا بررسی فرمایید و اشکالات احتمالی و سایر کارهایی را که می‌توانم و باید انجام بدهم را ذکر کنید.

  5. صادق صادقی Says:

    سلام مجدد
    از فرصت تعطیلات استفاده کردم و چند متن را تایپ کردم. خواهش می‌کنم پس از بازدید تذکرات لازم را ارسال کنید.

بیان دیدگاه